En

הבית הבא שלך בשכונה הקסומה של תל אביב

חברת דלקאסה היא חברה לתיווך נדל"ן הפועלת מלב כרם התימנים. האני מאמין שלנו, הוא כי אם אנחנו רוצים לספק ללקוחות שלנו את התוצאות הטובות ביותר, אם אנחנו רוצים להגיע עם ההזדמנויות המפתיעות ביותר, אנחנו חייבים לעבוד מתוך השטח. אם עד שנות השבעים והשמונים, כרם התימנים נחשב למקום מוזנח באופן יחסי, כזה אשר האוכלוסיה בו היא בעיקר ממעמד סוציואקונומי נמוך, הרי שאנחנו מדברים היום על עולם שונה לחלוטין. היום תוכלו למצוא אצלנו דירות למכירה בכרם התימנים המיועדות לאוכלוסיה מבוססת באופן יחסי. היום כרם התימנים הפכה למרכז שוקק בעיר תל אביב. מוקד לבליינים, אנשי תרבות ועוד. במאמר הבא נסביר קצת על אופן הפעולה שלנו. איך אנחנו מצליחים להביא ללקוחות שלנו, בכל פעם מחדש, הזדמנויות שאי אפשר לסרב להן.

איך אנחנו יודעים למצוא דירות למכירה בכרם התימנים המתאימות בדיוק

אנחנו רוצים להזכיר כי שוק הנדלן לא דומה למעשה לשווקים אחרים כמעט בשום פרמטר. נכון, אמנם גם במקרה הזה וגם השקעות בשוק ההון, אלו מקומות בהם אנחנו יכולים להשקיע את ההון שלנו במטרה לשמור על הכסף שלנו ולהביא לכך שזה יעשה עוד כסף. אבל הדמיון מסתיים כאן פחות או יותר. כיוון שבעולם הנדלן אנחנו מבינים כי אין דירה אחת דומה לרעותה. כלומר, אנחנו יכולים למצוא דירות לא רחוקות אחת מהשניה אשר אחת מזמנת תשואה יפה והשניה, תהפוך עסקה לא משתלמת.

כדי שנוכל להביא ללקוחות שלנו את הטוב ביותר, אנחנו מקדישים תשומת לב לנושאים הללו:

  1. אנחנו תמיד נתייחס לרצונות הלקוח: יש לקוחות אשר מעוניינים לרכוש דירה להשקעה לעומת מי שמעוניינים לעבור לגור בדירה החדשה וכן הלאה. אנחנו צריכים להבין מה השאיפות שלכם כדי שנוכל להתחיל לפעול.
  2. אנחנו תמיד נשארים עם עיניים פקוחות להזדמנויות חדשות: העבודה שלנו, בתור מתווכי נדלן, זה לא רק להביא את הידע המקצועי. אמנם, יש לנו בשפע ממנו. אבל אנחנו מבינים כי עלינו כל הזמן לשמור על ראש פתוח להזדמנויות חדשות. ההיכרות המעמיקה שלנו עם השטח מאפשרת לנו להביא ללקוחות שלנו הזדמנויות אותן לא תמצאו באף מקום אחר.
נכסים יוקרתיים במרכז העיר

נכסים יוקרתיים במרכז העיר

אם אתם עסוקים בניסיון למצוא דירות למכירה בתל אביב, אנחנו יכולים להעיד כי הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי להסביר לכם ולתת מידע, איך לבחור בין דירות למכירה בתל אביב.

קרא עוד »
לשיחת ייעוץ