En

תיווך נכסי יוקרה

תיווך נכסים יוקרתיים

מה מגדיר נכס יוקרה? מה הופך השקעה אחת להשקעה משתלמת יותר מהשקעה אחרת? אנחנו, במשרד הנדלן 'דלקאסה', עובדים בין היתר עם תושבי חוץ כמו עולים חדשים אמידים, תושבים חוזרים, יזמי סטארט-אפ, ושאר לקוחות אקסקלוסיביים במטרה למצוא לכל לקוח ולקוח, את הנכס המתאים ביותר עבורו. אנחנו מתמחים בכל הנוגע לתהליכי תיווך נכסי יוקרה, בניהול נכסים, שיווק פרויקטים ועוד. רוצים לשמוע עוד על העבודה שלנו? אנחנו מתחילים עכשיו.

תיווך נכסי יוקרה

תיווך נכסי יוקרה – מה הופך נכס פשוט לנכס יוקרתי

בגדול, כאשר אנחנו מנסים להגדיר נכס בתור נכס אטרקטיבי, אנחנו רוצים לבדוק כמה משתנים בסיסיים

את המיקום של הנכס: בתור מי שמנהלים אינספור נכסים בשכונת כרם התימנים, לאורך קו החוף ובלב תל אביב, אנחנו יכולים להעיד על כך שתמיד, גם כעת, אפשר למצוא עסקאות נדלן מצויינות בפריים לוקיישן של העיר ללא הפסקה. הכל תלוי במקצועיות של מתווך הנדלן וברמת ההיכרות שלו עם תא השטח בו אנחנו פועלים.

האם מדובר על נכס משופץ או כזה עם זכויות בניה עתידיות: תיווך נכסי יוקרה יכול להיות גם של בתים לשימור בתל אביב. אמנם, יכול להיות כי כעת אנחנו מדברים על נכס ישן ולא משופץ. אבל ישנם מקרים בהם אפשר למצוא, בתוך יהלום לא מלוטש דווקא, את הנכס המתאים ביותר.

תיווך נכסי יוקרה דורש היכרות עם קהל היעד: משום שיש לנו ניסיון של שנים בתחום, אנחנו יכולים להגיד, יחסית בהתחלה, מה בדיוק הלקוח שלנו מחפש. יש דברים שאי אפשר להחליף, ניסיון הוא ללא ספק אחד מהם.

העבודה שלנו היא להיות שם לאורך כל הדרך

אנחנו מאמינים כי עבודה של תיווך נכסי יוקרה, היא לא רק התאמה בין לקוח ובין דירה פוטנציאלית. אנחנו רואים בנקודת המפגש הזו נקודת מפגש בין אנשים. בשביל זה אנחנו צריכים להבין את הצרכים שלכם, הלקוחות, אנחנו רוצים להבין כמה אתם מעוניינים להשקיע בנכס והאם אתם רוצים להקים פרויקט אשר ישמש דיירים אחרים. אנחנו, משרד 'דלקאסה', זמינים ממש עכשיו לשאלות נוספות, פנו אלינו דרך האתר או בטלפון.

 

נכסים יוקרתיים במרכז העיר

נכסים יוקרתיים במרכז העיר

אם אתם עסוקים בניסיון למצוא דירות למכירה בתל אביב, אנחנו יכולים להעיד כי הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי להסביר לכם ולתת מידע, איך לבחור בין דירות למכירה בתל אביב.

קרא עוד »
לשיחת ייעוץ