En

ניהול נכסים בתל אביב

חברת ניהול נכסים תל אביב

בתל אביב דירות רבות נקנות להשקעה או למגורים שאינם על בסיס קבוע, כדירת נופש. במיוחד בדירות אלה אשר בעל הבית אינו נמצא על בסיס קבוע, מומלץ מאוד שיהיה גורם אחראי לכל המתרחש אשר ייתן מענה לכל צורך או בעיה שמתעוררים. חברת ניהול נכסים לוקחת על עצמה את הטיפול בכל מה שקשור לנכס, החל מהשבחתו דרך שיווקו ותיווכו ועד כל הקשור להתנהלות השוטפת, כמו מציאת קונים או שוכרים. ניהול נכסים כולל ניהול נכסים פרטיים והן ניהול נכסים מסחריים.

מה כולל ניהול נכסים?

הייחודיות של השכונה עצמה על הרחובות והבתים הקטנים שלה שמשכיחים לרגע שהיא אנו מנהלים נכסים בתל אביב, במיוחד סביב שכונת כרם התימנים בה נמצא מוקד הפעילות שלנו, נכסים בלב העיר, נכסים הנמצאים בקו הים עד נווה צדק וכן בצפון הישן. בכל השירותים שאנו מעניקים אנו עובדים בשיטת השלבים שבנינו מתוך הבנה שכאשר פועלים כך ללקוח ניתן השירות הטוב ביותר: המפתח- פתיחה והכרת הלקוח, התמחות- הבאה ילדי ביטוי של הידע והניסיון שלנו, אינטגרציה- ליווי אישי, כולל מו"מ, גישור וכל מה שנדרש לסגירת העסקה ושלב הסגירה . אנו מתחילים את ניהול הנכס במפגש עם הלקוח בו אנו מכירים אותו ומבינים לעומק את צרכיו. רבים מלקוחותינו הם תושבי חוץ או אנשי עסקים עסוקים מאוד אשר מחפשים חברה מקצועית בכל הקשור לנדל"ן וללא ספק אנו הגורם עליו הם יכולים להסתמך לחלוטין.

המשך השירות הוא בבניית תיק נכס ותוכנית עסקית, כולל ניהול מו"מ, סקרי שוק, תכנון ובניה, כל מה שנדרש בהיבט העסקי והבירוקרטי מול הרשויות. ניהול הנכס בא לידי ביטוי גם כשהנכס מוכן להשכרה/ למכירה. אנו עומדים לרשות חברות בניה, יזמים ולקוחות פרטיים אשר אנו מנהלים עבורם את הנכס מההתחלה ועד הסוף. בתור חברה שהתמקמה היטב בכרם התימנים ופעילה בשכונה וסביבתה, יצרנו קשרים ענפים עם בעלי מקצוע מצוינים בתחומם כך שכל מה שדורש טיפול נעשה ללא כל עיכוב.

אנו מקפידים לשלב בין שירותיות ומקצועיות, אנושיות ואדיבות ושמירה על דיסקרטיות הלקוח, לצד מצוינות ללא פשרות. הניסיון לצד הידע הרב שצברנו מאפשרים לנו לספק את השירות הטוב ביותר ולעמוד בציפיות הלקוח. אנו מעדכנים את הלקוח בכל שלב בהתקדמות העסקה וגם בהמשך כאשר הנכס כבר מושכר הלקוח מעודכן בכל פרט אך אנו לוקחים אחריות מלאה ודואגים לכל פרט

בליבה של העיר הסואנת ביותר בארץ, יחד עם המיקום המרכזי והסמוך לאטרקציות, הופך אותה לפופולארית מאד ליזמים ולקונים. אם מוסיפים לכך את העתיד לקרות בשנים הבאות, פעילותו של קו מטרו סמוך לנווה צדק בדרום השכונה וקו של הרכבת הקלה באלנבי שגובל בשכונה מצפון רק מעלים עוד יותר את ערך הנכסים בשכונה וסביבתה הקרובה.

אנו, בתור משרד המתמחה בשכונת הכרם, מכירים היטב את הנכסים והפרויקטים החדשים באזור, לרבות דירות להשכרה בכרם התימנים ובכלל נדל"ן בלב העיר, מכירים את האוכלוסיה המתעניינת בנכסים אלה וכן את בעלי העסקים באזור. למתעניינים ברכישה נדע לא רק להתאים את הנכס המתאים ביותר אלא בכלל לחבר אותם אל השכונה. אנו יודעים להמליץ על בתי קפה ומסעדות, חנויות ובעלי עסקים, ספורט ימי וכך מוצאים את הדרך כיצד לקדם עסקאות בדרך שתתאים הן לקונים והן למוכרים. המעורבות בשכונה, הידע הנרחב בכל הקשור לנדל"ן בכרם התימנים בפרט אך גם בתל אביב בכלל וכמובן היחס האישי לכל לקוח מאפשרים לנו לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר.

חברות ניהול נכסים תל אביב

אנשים נבונים משקיעים בנדלן, אנשים חכמים, יודעים לבחור באנשי המפתח כדי לנהל את הנכסים שלהם בצורה הטובה ביותר. אם אתם רוצים ליהנות מפירות ההשקעה ולא מכאב הראש הנלווה לזו, הרי שהדבר הנכון הוא לבחור מבין חברות ניהול נכסים תל אביב, את החברה המקצועית והמיומנת ביותר. במאמר הבא נעסוק בתחומי הפעילות של החברה, איך אנחנו יכולים לעזור לכם וכל מה שאתם צריכים לדעת לפני שנצא לדרך.

מה תפקידן של חברות ניהול נכסים תל אביב

אז רכשתם דירה, במקום מצויין בלב תל אביב, אתם מעוניינים ליהנות משכר דירה יפה ומהתשואה אשר תלך ותגדל לאורך השנים. אבל, החלום הורוד, הוא לא תמיד כזה. בשלב הראשון, צריך למצוא שוכרים. אלו צריכים להיות מי שיכולים לעמוד בתשלומי השכירות, מי שעובדים בעבודה רצינית ומי שאפשר לסמוך עליהם כי ישמרו על הנכס במצב טוב לאורך זמן. נניח והצלחתם למצוא שוכרים, אחרי שנאלצתם לשהות ימים ארוכים בתל אביב כדי לדון עם שלל שוכרים פוטנציאלים ואז, התברר כי הדוד התפוצץ, יש נזילה מהכיור ויש איזו בעיה עם הגז. במקום להתמודד עם שלל הדרישות של השוכרים ובמקום להוסיף על היומיום העמוס, כאבי ראש מיותרים, הרי אין טבעי יותר מאשר להשכיר שירותים של חברות ניהול נכסים תל אביב. אנחנו, בני המקום, אלו המכירים את עולם הנדלן התל אביבי לפני ולפנים, נשמח לעשות עבורכם את 'העבודה השחורה'. אנחנו נמצא שוכרים פוטנציאלים, נתקן את הדרוש תיקון וננהל עבורכם את המשא והמתן, בלי שאתם תידרשו לעשות שום דבר בעצם.

לתת לכם שירות מצוין במחירים משתלמים

אצלנו, חברת ניהול הנכסים 'דלקאסה', תמצאו בראש ובראשונה אנשי צוות מצויינים. ישנן חברות ניהול נכסים תל אביב רבות, אבל לא כולן יודעות לתת שירות מקצועי ואמין לאורך זמן. דווקא משום שהמשרדים שלנו נמצאים כאן בעיר, אנחנו למעשה פנויים כל העת כדי לעמוד לצידכם בכל עניין. בנוסף, אנחנו משקיעים מאמצים אדירים, כדי לספק לכם שירות מעולה במחירים משתלמים במיוחד. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על השירות, נשמח לדבר איתכם עוד היום.

נכסים יוקרתיים במרכז העיר

נכסים יוקרתיים במרכז העיר

אם אתם עסוקים בניסיון למצוא דירות למכירה בתל אביב, אנחנו יכולים להעיד כי הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי להסביר לכם ולתת מידע, איך לבחור בין דירות למכירה בתל אביב.

קרא עוד »
לשיחת ייעוץ