En

דירות חדשות למכירה בתל אביב

דירות חדשות למכירה בתל אביב

יש רגעים בהם נדמה כאילו שוק הדיור קופא על שמריו. אבל האמת היא לא בדיוק כזו. שוק הדיור כל הזמן נמצא בתנועה וגם היום אפשר למצוא דירות חדשות למכירה בתל אביב. העניין הוא שלא כל רכישה של נכס נדלני תביא לתשואה יפה ולא בכל פעם דירות חדשות למכירה בתל אביב יענו על הצרכים שלנו במדויק. כלומר, אנחנו יכולים להגיע לשם, אבל עלינו לעשות את הצעדים הנכונים בדרך לאותה נקודה. במדריך הבא נדבר על איך בוחנים דירות חדשות למכירה בתל אביב. נסביר מדוע כל כך חשוב להיעזר במתווך ומדוע שוק הדיור התל אביבי לא דומה לשום דבר אחר שאנחנו מכירים. נשמע טוב? בואו, אנחנו יוצאים לדרך ממש עכשיו. צלצלו 074-7579474

איך בוחרים דירות חדשות למכירה בתל אביב?

כדי שנצליח לרכוש דירות חדשות למכירה בתל אביב, כאלו אשר יענו על הצרכים שלנו במדויק, אנחנו צריכים להגיע לדיון כאשר אנחנו יודעים מה אנחנו מחפשים. עלינו להבין כי מדובר על שוק ורסטילי, בו אפשר למצוא מגוון רחב של אפשרויות. מכיוון שכך, אנחנו רוצים להבין איך אנחנו מצליחים לצמצם את אותה רשימה של דירות חדשות למכירה בתל אביב. שכן גם אם שוק הנדלן נחשב יציב באופן יחסי, הרי שעדיין, אנחנו יכולים למצוא את עצמנו עם נכס אשר יניב תשואה מועטה בסופו של דבר. יש לנו כמה כלים אם כן לנסות ולהבין מראש, איזו דירה תתברר משתלמת יותר בדיעבד.

שאלות העוזרות למיקוד הבחירה

אנחנו צריכים לשאול את עצמנו בעצם שלוש שאלות מנחות:

  1. מה המטרה ברכישת הדירה: האם אנחנו מדברים על דירה להשקעה בלבד או כזו המיועדת גם למגורים?
  2. מתי נרצה לראות את ההשקעה חוזרת אלינו: האם אנחנו רוצים למצוא נכס שיניב את התשואה הגבוהה ביותר בזמן הקצר ביותר? לכן אולי נלך דווקא לשכונות מרוחקות או לפרויקטים שכבר נמצאים בשלבים של תמ"א וכדומה? אולי אנחנו יכולים להחזיק בנכס לאורך זמן ולקצור את הפירות בהמשך?
  3. מה מסגרת התקציב שלנו? הרי בסוף, גם המשקיע העשיר ביותר, לא רוצה לשלם יותר ממה שהוא צריך כדי לקבל את מה שהוא רוצה. מסגרת תקציב היא נקודת הפתיחה שלנו במשא ומתן ומשהו שאנחנו חייבים להתייחס אליו ברצינות.

חברת דלקאסה היא חברת תיווך נדלן הפועלת שנים בעיר תל אביב. אנחנו מכירים את העיר על בוריה ומבינים היטב איך עובד עולם הנדלן. נשמח לעמוד לשירותכם עוד היום 074-7579474

נכסים יוקרתיים במרכז העיר

נכסים יוקרתיים במרכז העיר

אם אתם עסוקים בניסיון למצוא דירות למכירה בתל אביב, אנחנו יכולים להעיד כי הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי להסביר לכם ולתת מידע, איך לבחור בין דירות למכירה בתל אביב.

קרא עוד »
לשיחת ייעוץ